Wednesday, July 15, 2015

אתר הקניות כזה kaze.co.il






באתר הקניות כזה kaze.co.il המשווק מוצרי טכנולוגיה החל ממצלמות לרכב של המותג DOD ועד מצלמות אקסטרים של מותגים כגון: גו פרו ונילוס שמים דגש על השירות והנאת הגלישה.
ברשת האינטרנט יש מספר מרשים מאוד של אתרי מכירות. המהפכה הווירטואלית יצרה לנו אפשרות שבה לא צריך לצאת מהבית אם רוצים לרכוש רהיטים, מוצרי חשמל, פריטי אלקטרוניקה, טיסות לחו"ל, נופשים וארץ ועוד. אך במהלך השנים נוצרו הבדלים רבים בין אתרי מכירות שונים, והדבר מראה לכל צרכן אינטרנטי כיצד הוא יכול ליהנות באתרים מסוימים הרבה יותר מאשר באחרים כשהוא רוצה לרכוש כל מוצר בצורה רצינית ובטוחה יותר.

אלו שכבר מכירים את חנות האינטרנט כזה kaze.co.il יכולים בקלות רבה לספר על השוני שלה לעומת אתרי מכירות אחרים. נתחיל מכך שבחנות נו ריסק מציגים את המוצרים השונים למכירה בצורה מקצועית ומרעננת הרבה יותר. זאת בזכות כך שלא מתמקדים רק בהצגת המפרט הטכני של מוצרי האלקטרוניקה שנמכרים באתר, אלא דואגים לצרף עוד מידע חשוב בצורה מפורטת אך לא כבדה וארוכה שמעייפת את הגולש.

באתרkaze.co.il  המוצרים קיימים במלאי ונשלחים אל הלקוח מיד לאחר קבלת התשלום, באתר משלוחים מהירים חינם לכל המוצרים ואפשרות החזרת מוצרים ללא עמלת ביטול עסקה אשר נגבית בשאר האתרים, מדובר בהרחבה לחוק להגנת הצרכן.
האתר כולו מאובטח בפרוטוקול הצפנה SSL והתשלום מתבצע דרך חברת סליקה חיצונית אשר מאושרת ע"י חברות האשראי.
אתר כזה : www.kaze.co.il
כזה באתרים נוספים:


No comments:

Post a Comment